Content fotografie voor een ondernemer
Een paar weken geleden was ik bezig met de voorbereidingen fotoshoot voor een klant. Bladerend door de fotoboeken en tijdschriften, opzoek naar inspiratie beelden. Ineens dacht ik dat mijn eigen fotoshoot al een tijd geleden was. Een creatieve ondernemer die dit leest, zal dit vast wel herkennen. De mooiste beelden voor de klanten creëren, terwijl je eigen visueel content voor de website en sociale media vaak achterblijft.
Hierin heb ik een verandering gebracht: recente profiel foto’s gemaakt en de website ververst.
Verder plannen doorgewerkt voor een update content en de strategie voor de komende tijd.
Een merk of een brand is een weerspiegeling van de persoonlijkheid. Hoe wil ik dat mijn merk gezien wordt? Wat is mijn passie en hoe vertaal ik dat door in mijn product, mijn dienst. Wat is de meerwaarde die ik voor mijn klanten lever.
In grote lijnen heb ik een planning gemaakt en wil hier meer tijd voor nemen. Netwerk gesprekken met creatieve ondernemers, bezoek van de historische plekken, inspiratie wandelingen in de natuur. Later meer erover!
De resultaten van de fotoshoot kun je hieronder bekijken, een aantal beelden zijn in een klein visueel moodboard samengevoegd.